Thursday, January 28, 2010

25 VS 19


Thanks to wenyi for making this cake. It's yummy!!!


4 Golden Flowers + 1 Paku-pakis. Very glad to have u guys as my friends



I am very versatile. I can kiss a girl....

or a guy.....p/s: but not for every guy or girl.

sometimes i allow people to kiss on my hand... thanks to chuan

the 4 girls in my family....the moments we had dinner together were memorable....


My best emcee partner. She's also my Da Nai.


Kang Kang. Thanks for allowing me to molest u. LOL


My current housemates. Thanks for organizing this celebration.


They are Penang kia. Both of them are cute and funny. they like FOOD a lot.

Another group of JI Mui.... thanks for everything

生日是一个很好的借口来让自己偷懒,蹉跎岁月。
我已正式地踏入25岁的关口,那意味着身理将开始老化,好可怕哦!
我很不习惯成为焦点(至少不要因为生日而聚焦),我会不知所措。虽然这不像是历经沧桑的我会说的话,但那的确是事实。说实在,如果因为我的造型而聚焦,我还乐于接受呢!

今早,一入讲堂就接到了无数迎面而来的祝福,我除了说谢谢,还是谢谢。
谢谢大家那么地有心意,记得我的生日。全托FACEBOOK的福啦!
还有FACEBOOK上的留言,MSN及手机短讯。
谢谢大家。
谢谢大家让我知道,原来我是没有机会忘记自己的生日。

当然,少不了那班愿意牺牲睡眠,冒着冷风来我家给我惊喜的朋友。虽然我是有喜无惊咯!
很好吃的蛋糕,很配合的康康,很窝心的祝福语,还有未收到的礼物。我猜,应该和往年以往,给我大红包。哈哈。恭喜发财!
大家对我的期望是:不再EMO,不再单身;那真的是无独有偶!
我的生日愿望也一样。。。
希望借着大家的力量,上天会施舍我,让我美梦成真。

我想,今年会是我最后一年庆祝生日了。因为年纪大了,没啥好欢庆的。
不过,我还是希望在来年可以收到秘密小礼哦!哈哈
最后,送上最真诚的‘谢谢’给每一个你。。。

2 comments:

俊鸿 said...

Wow, the cake look really nice what...And so many people come to celebrate with you, so jealous!

Hope you will be more happier ever!

Anonymous said...

live173live173live173live173live173live173live173live173live173live173


ShoutMix chat widget