Saturday, October 24, 2009

给予你的话

你怎么一点都没变呢?

满口的谎言,还指望我相信你呢!

我对你彻底地失望了,就连那先前抱着的那一丝欺望也幻灭了。

曾经想过,认识你是我今生最大的福气,因为我们一起经历了许多。

或许,与你靠近的第一天,就是错误的开始。

紧接着发生的事,已把我的一生完全地颠覆了。

我多么地希望你不曾在我的生命中出现过。。。

至少至今我还是个平凡的人,不会被嫉妒,牵挂,欲望。。。所牵绊着。

我真傻,人在苏格兰,但心却留在大马。

但从这一秒开始,我不会再为那颗心施肥浇水了。

而那一句:‘任那阳光载着满满的思念,送给远方的你’,也将永远宣告无效。

曾经有人告诉过我,一个人的心只能藏一个人。

但为何你的心却如此宽敞???

我不习惯与人分享。。。

我的离开并没有给你增添任何伤痛,因为有人走了,必然会有人进来。

我发誓自己一定要活得比你好,我一定要站起来。

对我而言,拥有快乐的首要条件是,把你忘记。

还有让那像泡沫般回忆,随风飞逝。。。

我一定要活出自我!!!


6 comments:

jijitankyy said...

wah wat happen bro..u look so emo

loveck77 said...

hey, Xmas is coming, so did you plan for your coming trip?

Well, how about your trip few months ago? Did you go to italy?

Brendan said...

YY: i am fine d...thx ya

Loveck: hi, my previous trip was fun... i went to Paris and Italy.. u can go my FB to view my photo if u want to...haha

Erm...not going anywhere during Xmas wor...haha..lazy..

loveck77 said...

Haha, lazy ah...
wei, i am looking for a travelmate ler!
Dont be so lazy, if you want you can tag with me to go Germany, Austria and Prague :P coz i am still looking for travelmate! If not i might go to venture by myself :(

I have planned already now it is just to buy the train pass, flight ticket and hostel

What is your FB? I pening by looking at Willy's FB!

Brendan said...

wah... haha...
thx for inviting me but i gonna put u down...
i am a poor student, now hv no extra money to go for travel. haha
i think i will stay in glasgow during the 2 weeks holiday or perhaps may go visit willy in Dublin.. haha.. kidding la..
Anyway, have a nice trip!!!

My FB email is brendan_khor@yahoo.com

loveck77 said...

Okay, added you in my FB! You can browsed through my Europe pics as well :p


ShoutMix chat widget